Grazzini, Laura
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 859
NA - Nord America 689
AS - Asia 626
SA - Sud America 222
AF - Africa 15
OC - Oceania 5
Totale 2.416
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 675
IE - Irlanda 342
SG - Singapore 192
BR - Brasile 164
HK - Hong Kong 160
IT - Italia 158
CN - Cina 150
UA - Ucraina 140
VN - Vietnam 83
RU - Federazione Russa 80
SE - Svezia 51
DE - Germania 35
AR - Argentina 28
BE - Belgio 12
FR - Francia 11
GB - Regno Unito 9
BD - Bangladesh 7
CO - Colombia 7
EC - Ecuador 7
ZA - Sudafrica 7
ID - Indonesia 6
VE - Venezuela 6
AU - Australia 5
IN - India 5
MX - Messico 5
NL - Olanda 5
PY - Paraguay 5
AT - Austria 4
JP - Giappone 4
CA - Canada 3
CR - Costa Rica 3
CZ - Repubblica Ceca 3
IQ - Iraq 3
MA - Marocco 3
PE - Perù 3
TR - Turchia 3
AZ - Azerbaigian 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EG - Egitto 2
PH - Filippine 2
RO - Romania 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
BG - Bulgaria 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
KR - Corea 1
KW - Kuwait 1
LT - Lituania 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
MY - Malesia 1
NG - Nigeria 1
NP - Nepal 1
PK - Pakistan 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 2.416
Città #
Dublin 342
Jacksonville 255
Hong Kong 160
Ann Arbor 107
Singapore 72
Beijing 66
Lawrence 46
Princeton 46
Wilmington 45
Ashburn 26
Ho Chi Minh City 25
Hanoi 20
Redondo Beach 18
Buffalo 16
Los Angeles 16
Milan 16
Hefei 15
São Paulo 14
Brussels 12
Moscow 11
Rome 11
Naples 8
Norwalk 8
Kunming 7
Nanchang 7
Rio de Janeiro 7
Turin 7
Bergamo 6
Guangzhou 6
Jinan 6
Nanjing 6
Brasília 5
Cosenza 5
Fairfield 5
San Mateo 5
Tianjin 5
Zhengzhou 5
Bagnacavallo 4
Chennai 4
Curitiba 4
Florence 4
Haiphong 4
Melbourne 4
Putignano 4
Reggio Emilia 4
Salvador 4
Boardman 3
Bochum 3
Brdo 3
Campinas 3
Cape Town 3
Chieti 3
Dallas 3
Fuzhou 3
Hải Dương 3
Lima 3
Maceió 3
Maricá 3
Modena 3
Ninh Bình 3
Quito 3
Ribeirão Preto 3
Thái Bình 3
Tübingen 3
Baku 2
Bandung 2
Barranquilla 2
Bedburg 2
Belo Horizonte 2
Bogotá 2
Bracciano 2
Broderstorf 2
Bắc Ninh 2
Can Tho 2
Caracas 2
Chandler 2
Chicago 2
College Station 2
Da Nang 2
Dearborn 2
Dhaka 2
Durban 2
Edgware 2
Freiburg 2
Huzhou 2
Istanbul 2
Itaquaquecetuba 2
Limeira 2
Lấp Vò 2
Montefano 2
Munich 2
Nancy 2
Osaka 2
Osasco 2
Ottawa 2
Palermo 2
Paola 2
Parma 2
Phú Thọ 2
Plymouth 2
Totale 1.599
Nome #
L’evoluzione del consumatore sostenibile. Nuovi scenari e approcci di marketing per la sostenibilità 158
Network creativi, network innovativi e territorio 75
Communicating sustainable benefits: effects of mental representation and psychological distance perceptions. 72
Does personality congruence explain luxury brand attachment? The results of an international research study 69
International Retailing of ‘Made in Italy’ Products: the Results of an Observational Research Study in French and UK markets 68
Nudging consumer towards sustainable consumption choices: effects of psychological distance perceptions. 64
Branding, retailing e Made in: gli esiti di una ricerca empirica sull’internazionalizzazione delle imprese del Made in Italy nei mercati francese e russo 62
An international comparison of “Made in Italy” in the fashion, furniture and food sectors: An observational research study in France, Russia and The United Kingdom 62
Digital advertising and privacy implications: the effect of the advertising source on the customer-brand relationship 60
Green Place Branding: The Role of User-Generated Content. 60
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout the Customer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 60
Consumers’ Reaction to Brands Political Activity 59
Personalità e reputazione di marca dell’Università degli Studi di Firenze. 59
IL RAPPORTO TRA MARCA E “MADE IN” NELLA VALORIZZAZIONE DEI PROCESSI DI SVILUPPO INTERNAZIONALE: GLI ESITI DI UNA CASE ANALYSIS RELATIVA A POLTRONA FRAU 58
Internazionalizzazione, Marca e Made in Italy: gli esiti di un’analisi empirica sullo sviluppo delle imprese italiane di abbigliamento 55
Brand reputation and Customer equity in global environment:a theoretical framework 55
La Brand Loyalty: caratteri e processi di fidelizzazione alla marca. 54
Luxury SMEs Networks 53
The relationship between the territory and fashion events: The case of Florence and Pitti Immagine fashion fairs 53
Standing for politics: what consequences for brands? 53
Experiential goods and consumer misbehavior. The role of psychological ownership. 53
Predicting consumers’ cheating behavior. The role of mental representation of goods and psychological ownership 52
Standing for politics: What consequences for brands? 52
Determinants of SMEs Growth: The Balance Between Innovation and Tradition as Key Factor for Italian Small Business Development 50
I am not human, after all. The negative impact of human-like robots on customers’ attitude 50
Effectiveness of Customized Price Promotions. A study on the moderating role of contextual and temporal components 50
Assessing Online Brand Experience through Consumer Brand Engagement Behaviors. 49
Il retailing internazionale delle imprese del made in Italy: evidenze dal mercato francese e russo 48
Stakeholder engagement in green place branding: A focus on user‐generated content 48
Luxury and Twitter: an issue of the right words 48
Fashion luxury brands through online brand associations 48
Network creativi nei territori di Firenze e Parigi. I risultati di un’indagine empirica sui project network 47
Internazionalizzazione, Marca e Made in Italy: gli esiti di un’analisi empirica sullo sviluppo delle imprese italiane di abbigliamento 47
Leveraging organizations’ political activity for consumer engagement 47
New patterns in wine consumption: the wine by the glass trend 46
Lo sviluppo delle imprese di piccola e media dimensione nei mercati internazionali. 45
Growth factors of made in Italy SMEs: the results of a multiple case analysis. 44
I’m Ethical because of You: The Role of Social Closeness and Persuasiveness on Consumers’ Ethical Behavior 43
Strategie di marca e decisioni distributive nei processi di internazionalizzazione: il quadro teorico di riferimento 40
Il mercato francese ed il mercato russo dei beni ad alto valore simbolico 40
Is Sustainability So Appealing? A Focus on Luxury Industry 40
The Luxury Dimensions in The Area Of Social Media: An Exploration Of Luxury Brands Associations. 39
Loss or gain? The role of message framing in hotel guests’ recycling behaviour 37
Unveiling the (biased?) nature of mystery shopping in the tourism service sector 36
When empathy prevents negative reviewing behavior 35
Strategie e processi di internazionalizzazione delle imprese del made in Italy nel mercato francese e nel mercato russo 32
Totale 2.475
Categoria #
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Totale 14.880


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021162 0 0 0 0 0 5 50 3 51 2 50 1
2021/2022146 2 3 7 3 6 0 2 7 15 2 48 51
2022/2023491 50 21 18 4 3 7 7 35 315 9 10 12
2023/2024151 1 5 1 1 33 6 42 9 2 2 9 40
2024/2025461 14 5 3 13 24 4 44 17 205 63 26 43
2025/2026514 34 37 167 230 33 13 0 0 0 0 0 0
Totale 2.475