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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Concorrenza e cambiamento nel mercato televisivo: il caso della pay-Tv 1-gen-2008 Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Silva, F.
Introduzione 1-gen-2008 Antonio, Nicita; Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Francesco, Silva
La Nuova Televisione. Economia, Mercato e Regole 1-gen-2008 Nicita, A; Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Silva, F.
Semiotica, Diritto e Mercato. Economia del Marchio nel Terzo Millennio 1-gen-2008 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Exclusion, Competition and Change: the Shifting Boundaries of Television Market 1-gen-2008 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
La Nuova Televisione. Economia, Mercato e Regole 1-gen-2008 Nicita, A; Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Silva, F.
Access to vs. Exclusion from Knowledge: Intellectual Property, Efficiency and Social Justice 1-gen-2008 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Il marchio tra informazione e mercato 1-gen-2007 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Property Rights Dynamics: A Law and Economics Perspective 1-gen-2007 Porrini, D; Ramello, GIOVANNI BATTISTA
La produzione di musica registrata in Italia 1-gen-2007 Antonella, Ardizzone; Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Property Rights Dynamics: A Law and Economics Perspective 1-gen-2007 Porrini, D.; Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Property Rights Dynamics: Current Issues in Law and Economics 1-gen-2007 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Property, Liability and Market Power: The Antitrust Side of Copyright 1-gen-2007 Nicita, A; Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Il marchio tra informazione e mercato 1-gen-2007 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
What's in a Sign ? Trademark Law and Economic Theory 1-gen-2007 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
What's in a Sign? Trademark Law and Economic Theory 1-gen-2007 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
What's in a Sign ? Trademark Law and Economic Theory 1-gen-2006 Ramello, GIOVANNI BATTISTA
Information, appropriability, and the generation of innovative knowledge four decades after Arrow and Nelson: an introduction 1-gen-2006 Dosi, G.; Malerba, F.; Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Silva, F.
Appropriating Signs and Meaning: the Elusive Economics of Trademark 1-gen-2006 Ramello, GIOVANNI BATTISTA; Silva, F.
Concurrence dans le Marché de la Télévision Payante en Europe à l'Ère de la Convergence 1-gen-2006 Matteucci, N; Nicita, A; Ramello, GIOVANNI BATTISTA
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