CAPRIELLO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.999
NA - Nord America 1.551
AS - Asia 257
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
SA - Sud America 4
Totale 3.815
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.545
IE - Irlanda 530
DE - Germania 416
IT - Italia 330
SE - Svezia 294
UA - Ucraina 220
FI - Finlandia 152
CN - Cina 141
HK - Hong Kong 102
GB - Regno Unito 26
BE - Belgio 15
FR - Francia 8
CA - Canada 6
IN - India 6
EU - Europa 4
AT - Austria 2
CH - Svizzera 2
EC - Ecuador 2
LK - Sri Lanka 2
PE - Perù 2
TW - Taiwan 2
BG - Bulgaria 1
ES - Italia 1
IL - Israele 1
JP - Giappone 1
MK - Macedonia 1
PL - Polonia 1
TH - Thailandia 1
TR - Turchia 1
Totale 3.815
Città #
Dublin 520
Jacksonville 390
Dearborn 193
Piemonte 141
Chandler 123
Hong Kong 102
Wilmington 96
Ann Arbor 81
Bremen 78
Düsseldorf 78
Lawrence 77
Princeton 77
Beijing 64
San Mateo 61
Andover 56
Ashburn 29
Helsinki 28
Grafing 20
Brussels 15
Dallas 14
Houston 14
Milan 13
Hefei 12
Nanjing 12
Novara 12
Woodbridge 12
Norwalk 11
Kunming 10
Fairfield 8
Menlo Park 8
Cassano Magnago 7
Jinan 7
Meda 7
Toronto 6
Berlin 5
Guangzhou 5
Hyderabad 5
Napoli 5
Torino 5
Cambridge 4
Gunzenhausen 4
Legnano 4
Liverpool 4
Boardman 3
Hatfield 3
Nanchang 3
Osnabrück 3
Pavia 3
Perugia 3
Philadelphia 3
Seregno 3
Shenyang 3
Baotou 2
Bari 2
Bern 2
Bovisio-Masciago 2
Changsha 2
Colombo 2
Florence 2
Fuzhou 2
Guayaquil 2
Innsbruck 2
Leicester 2
Lima 2
Maglie 2
Opa Locka 2
Paderno Dugnano 2
Pignone 2
Pisa 2
Ponte San Nicolo 2
Portland 2
San Diego 2
Seattle 2
Taipei 2
Trento 2
Udine 2
Vigevano 2
Zhengzhou 2
Arlington 1
Barking 1
Champs-sur-marne 1
Chengdu 1
Cittadella 1
Council Bluffs 1
Dalian 1
Des Moines 1
Espoo 1
Exeter 1
Fort Lauderdale 1
Frankenthal 1
Genoa 1
Harbin 1
Hebei 1
Jiaxing 1
Leawood 1
Los Angeles 1
Madrid 1
Monmouth Junction 1
Mülheim 1
Nanning 1
Totale 2.524
Nome #
Product innovation for repositioning and destination development marketing strategies: The Museo Nazionale dell'Automobile in Turin, Italy 104
Farm tourism experiences in travel reviews: A cross-comparison of three alternative methods for data analysis 85
Hedonic Hotel Pricing and Quality Signals: Which are the Market Value Drivers in a Transition Phase? 81
Ethical Branding in Franchising: Implications for Brand Values and Corporate Culture 77
Building a Preliminary Model of Event Management for Rural Communities 75
Exploring resource procurement for community-based event organization in social enterprises: evidence from Piedmont, Italy 74
How can a travel agency network survive in the wake of digitalization? Evidence from the Robintur case study 74
Entrepreneurship and Networking Processes 72
Oltre la "customer satisfaction". Presupposti, strumenti e limiti della valutazione degli insegnanti da parte degli studenti 71
Presupposti e contenuti del bilancio d'esercizio 70
Presupposti e contenuti del bilancio d'esercizio 69
Valorizzazione di un patrimonio culturale periferico: il progetto "Cuore Verde tra i due Laghi" / The enhancement of the peripherial cultural heritage: the project “Cuore Verde tra i due laghi” (Green Heart between the two Lakes) 68
Bus transport service provision and tourism policies: lessons from Piedmont, Italy 68
Assessing Sustainable Transport and Tourism Policies: a Case-study of a Tourist District in Piedmont 67
Can tourism social entrepreneurs contribute to destination development in a resource-constrained environment? Evidence from Piedmont, Italy 66
Parte prima - Processo innovativo e fabbisogni professionali: individuazione delle figure critiche, meccanismi sociali e istituzionali della formazione e risultati delle più recenti esperienze di monitoraggio 65
Il Piemonte alle soglie del Nuovo Millennio 65
Private-label consumer studies: A review and future research agenda 62
When quality signals talk: Evidence from the Turin hotel industry 61
Participatory Action Research for Stakeholder Collaboration: Lessons form a rural area in Piedmont, Italy 57
A marketing management model for the wildlife industry 57
Market-Driven Management ed eventi locali 56
E communication in crisis communication Best practice for tourism destination management organizations 55
CLASSIFICAZIONE DELLE STRUTTURE ALBERGHIERE E FATTORI DI QUALITÀ 53
Creazione del valore nelle aziende di pubblica utilità 53
Hedonic Hotel Pricing and Quality Signals: Which are the market value drivers in a transition phase? 52
Exploring service innovation in a network of travel agencies: the Robintur case 52
Critical issues in quality assurance programme in the hospitality sector: the Case-Study of Turin 51
Risultati economico-finanziari di un campione relativo all'industria aeronautica della Lombardia e del Piemonte 49
Accreditation in Italian Higher Education Institutions: an analaysis of regional models 49
Risorse finanziarie, processi gestionali e assetti organizzativi nelle aziende del trasporto pubblico locale 48
Didattica e Assicurazione della Qualità: Alcune Osservazioni Metodologiche 48
Leadership, turismo e sviluppo sostenibile: I piani territoriali di valorizzazione in Piemonte 48
IL VALORE STRATEGICO BORSINO IMMOBILIARE PER IL TERRITORIO NOVARESE 48
Analyse préliminaire des modalités actuelle d’évaluation de la qualité des cours à trevers les questionnaires aux étudiant 47
La selezione del partner nel franchising. L’esperienza dei franchisee in Piemonte e Lombardia 47
Leadership community based project and regional policies 46
Reti di impresa tra sopravvivenza e vitalità. Panem nostrum everyday PA.N.E. - Nutrire Terdona 46
Gestione finanziaria nelle aziende del trasporto pubblico locale: un’analisi empirica 45
LA FILIERA AERONAUTICA NELL'ASSE MILANO-VARESE-TORINO. I RISULTATI DI UN'INDAGINE DIRETTA 45
Crisis communication, social media and natural disasters – the use of Twitter by local governments during the 2016 Italian earthquake 45
Politiche turistiche, network e family business: il caso delle attrazioni rurali nel Sussex, Gran Bretagna 45
Chapter 11 The Strategic Management of Events for Destination Marketing 45
La creazione di valore nelle aziende di pubblica utilità 44
Assessing pricing and service packaging strategies. Impacts on Hotel Quality Evaluations 44
Italian Small Firms: Growth and Financing Constraints 43
Exploring the Potential of Travel Reviews: Implications for Strategy Formulation and Implementation 42
Spidering scripts for opinion monitoring 42
Stakeholders, Social Networks and Cultural Events: the Rural Area between Orta and Maggiore Lakes 42
Farm attractions, networks, and destination development: A case study of Sussex 42
Participatory action research, stakeholder collaboration and community-based project 41
LA PROGETTAZIONE ORGANIZZATIVA DEL GESTORE DEL SERVIZIO IDRICO INTEGRATO 41
Valutazione della Didattica e Politiche di Assicurazione della Qualità: il Caso della Facoltà di Scienze della Formazione di Torino 41
Innoviaggiando: Itineari per il turismo. Business Plan 41
Valorizzazione del patrimonio storico – culturale: il caso dell’area tra Lago Maggiore e Lago d’Orta, Piemonte (Italia)” 41
SITUAZIONE ECONOMICA, REALTÀ DELLE IMPRESE E OPPORTUNITÀ DI INVESTIMENTI 40
Is a quality award a value added criterion to assess urban hotels? A case of an Italian city 40
Public transport services, tourism policies and place marketing: Which are the value drivers for a ‘slow bus service' 40
Un Modello per gli Investimenti Esteri e la Crescita di Bahia 40
Farm attractions, networks, and destination development: a case study of Sussex 39
Preliminary analysis of current course quality evaluation via student questionnaire 38
Mining consumer sentiments: A cross-comparison of three methods 38
Market-Driven Management in Community Events 38
Il Ruolo dei Network per le Imprese Turistiche Familiari: uno studio preliminare sulle attrazioni nell’area rurale del Sussex, Inghilterra 38
Situazione Economica, Realtà delle Imprese e Opportunità di Investimenti 37
Linee per la progettazione organizzativa del Gestore del Servizio Idrico Integrato 37
Networking Processes and Stakeholders’ Power relationships: Impact on Event Activities in a Rural Area in Italy 37
Student evaluation and internal procedures: a case study of an Italian University 36
La filiera aeronautica nell’asse Milano-Varese-Torino 36
Gli indicatori del franchising in Italia e in Piemonte 36
Quality Assurance for the Hotels in Turin, Italy 34
Film-Induced Tourism: A Consumer Perspective 32
Il Gestore Unico del Servizio Idrico Integrato: una proposta organizzativa 32
Quale Assetto Organizzativo Assegnare al Gestore Unico del Servizio Idrico Integrato? 30
Community-based events and social entrepreneurship: Evidence from Piedmont, Italy 30
Identifying and Selecting the Right Influences in the Digital Era 29
Large-scale Retailers, Digital Media and In-Store Communications 26
Marketers’ unintended consequences of improving the consumer food experience: discovering the key drivers 23
Totale 3.871
Categoria #
all - tutte 16.362
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 16.362


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201927 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 21
2019/2020786 38 3 68 16 137 128 154 54 86 24 77 1
2020/2021496 75 2 76 5 40 10 81 4 92 16 85 10
2021/2022574 10 5 75 102 14 3 82 12 36 4 71 160
2022/20231.122 83 48 39 30 121 109 18 85 535 4 30 20
2023/2024251 19 13 27 6 63 1 102 8 1 4 7 0
Totale 3.871