CAPRIELLO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.014
NA - Nord America 1.598
AS - Asia 367
SA - Sud America 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
AF - Africa 1
Totale 3.989
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.591
IE - Irlanda 531
DE - Germania 416
IT - Italia 336
SE - Svezia 294
UA - Ucraina 220
FI - Finlandia 153
CN - Cina 143
SG - Singapore 107
HK - Hong Kong 102
GB - Regno Unito 27
BE - Belgio 15
FR - Francia 8
CA - Canada 6
IN - India 6
EU - Europa 4
PL - Polonia 4
PE - Perù 3
AT - Austria 2
CH - Svizzera 2
CZ - Repubblica Ceca 2
EC - Ecuador 2
LK - Sri Lanka 2
TW - Taiwan 2
BG - Bulgaria 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
IL - Israele 1
JP - Giappone 1
KG - Kirghizistan 1
MK - Macedonia 1
NL - Olanda 1
PA - Panama 1
TH - Thailandia 1
TR - Turchia 1
Totale 3.989
Città #
Dublin 521
Jacksonville 390
Dearborn 193
Piemonte 141
Chandler 123
Hong Kong 102
Wilmington 96
Ann Arbor 81
Bremen 78
Düsseldorf 78
Lawrence 77
Princeton 77
Singapore 72
Beijing 64
San Mateo 61
Andover 56
Ashburn 30
Helsinki 29
Grafing 20
Brussels 15
Santa Clara 15
Dallas 14
Houston 14
Milan 13
Hefei 12
Nanjing 12
Novara 12
Woodbridge 12
Norwalk 11
Kunming 10
Fairfield 8
Menlo Park 8
Cassano Magnago 7
Jinan 7
Meda 7
Vercelli 7
Toronto 6
Berlin 5
Guangzhou 5
Hyderabad 5
Napoli 5
Torino 5
Cambridge 4
Gunzenhausen 4
Legnano 4
Liverpool 4
Boardman 3
Hatfield 3
Lima 3
Nanchang 3
Osnabrück 3
Pavia 3
Perugia 3
Philadelphia 3
San Diego 3
Seregno 3
Shenyang 3
Baotou 2
Bari 2
Bern 2
Bovisio-Masciago 2
Brno 2
Changsha 2
Colombo 2
Florence 2
Fuzhou 2
Guayaquil 2
Innsbruck 2
Leicester 2
Maglie 2
Opa Locka 2
Paderno Dugnano 2
Pignone 2
Pisa 2
Ponte San Nicolo 2
Portland 2
Seattle 2
Taipei 2
Trento 2
Udine 2
Vigevano 2
Zhengzhou 2
Arlington 1
Barking 1
Bishkek 1
Cairo 1
Champs-sur-marne 1
Chengdu 1
Cittadella 1
Council Bluffs 1
Dalian 1
Des Moines 1
Espoo 1
Exeter 1
Fort Lauderdale 1
Frankenthal 1
Genoa 1
Harbin 1
Hebei 1
Jiaxing 1
Totale 2.621
Nome #
Product innovation for repositioning and destination development marketing strategies: The Museo Nazionale dell'Automobile in Turin, Italy 106
Farm tourism experiences in travel reviews: A cross-comparison of three alternative methods for data analysis 86
Hedonic Hotel Pricing and Quality Signals: Which are the Market Value Drivers in a Transition Phase? 83
Ethical Branding in Franchising: Implications for Brand Values and Corporate Culture 80
Building a Preliminary Model of Event Management for Rural Communities 78
Exploring resource procurement for community-based event organization in social enterprises: evidence from Piedmont, Italy 77
How can a travel agency network survive in the wake of digitalization? Evidence from the Robintur case study 77
Entrepreneurship and Networking Processes 75
Presupposti e contenuti del bilancio d'esercizio 73
Oltre la "customer satisfaction". Presupposti, strumenti e limiti della valutazione degli insegnanti da parte degli studenti 73
Presupposti e contenuti del bilancio d'esercizio 70
Valorizzazione di un patrimonio culturale periferico: il progetto "Cuore Verde tra i due Laghi" / The enhancement of the peripherial cultural heritage: the project “Cuore Verde tra i due laghi” (Green Heart between the two Lakes) 70
Bus transport service provision and tourism policies: lessons from Piedmont, Italy 70
Assessing Sustainable Transport and Tourism Policies: a Case-study of a Tourist District in Piedmont 69
Can tourism social entrepreneurs contribute to destination development in a resource-constrained environment? Evidence from Piedmont, Italy 68
Parte prima - Processo innovativo e fabbisogni professionali: individuazione delle figure critiche, meccanismi sociali e istituzionali della formazione e risultati delle più recenti esperienze di monitoraggio 67
Il Piemonte alle soglie del Nuovo Millennio 66
Private-label consumer studies: A review and future research agenda 65
When quality signals talk: Evidence from the Turin hotel industry 63
Participatory Action Research for Stakeholder Collaboration: Lessons form a rural area in Piedmont, Italy 59
A marketing management model for the wildlife industry 59
Market-Driven Management ed eventi locali 58
E communication in crisis communication Best practice for tourism destination management organizations 58
CLASSIFICAZIONE DELLE STRUTTURE ALBERGHIERE E FATTORI DI QUALITÀ 56
Creazione del valore nelle aziende di pubblica utilità 56
Critical issues in quality assurance programme in the hospitality sector: the Case-Study of Turin 54
Hedonic Hotel Pricing and Quality Signals: Which are the market value drivers in a transition phase? 54
Exploring service innovation in a network of travel agencies: the Robintur case 54
Accreditation in Italian Higher Education Institutions: an analaysis of regional models 52
Didattica e Assicurazione della Qualità: Alcune Osservazioni Metodologiche 51
Risultati economico-finanziari di un campione relativo all'industria aeronautica della Lombardia e del Piemonte 50
Risorse finanziarie, processi gestionali e assetti organizzativi nelle aziende del trasporto pubblico locale 50
Leadership, turismo e sviluppo sostenibile: I piani territoriali di valorizzazione in Piemonte 50
Analyse préliminaire des modalités actuelle d’évaluation de la qualité des cours à trevers les questionnaires aux étudiant 49
Assessing pricing and service packaging strategies. Impacts on Hotel Quality Evaluations 49
Crisis communication, social media and natural disasters – the use of Twitter by local governments during the 2016 Italian earthquake 49
IL VALORE STRATEGICO BORSINO IMMOBILIARE PER IL TERRITORIO NOVARESE 49
La selezione del partner nel franchising. L’esperienza dei franchisee in Piemonte e Lombardia 49
Leadership community based project and regional policies 48
LA FILIERA AERONAUTICA NELL'ASSE MILANO-VARESE-TORINO. I RISULTATI DI UN'INDAGINE DIRETTA 48
Chapter 11 The Strategic Management of Events for Destination Marketing 48
Reti di impresa tra sopravvivenza e vitalità. Panem nostrum everyday PA.N.E. - Nutrire Terdona 48
La creazione di valore nelle aziende di pubblica utilità 47
Gestione finanziaria nelle aziende del trasporto pubblico locale: un’analisi empirica 47
Politiche turistiche, network e family business: il caso delle attrazioni rurali nel Sussex, Gran Bretagna 46
Spidering scripts for opinion monitoring 45
Exploring the Potential of Travel Reviews: Implications for Strategy Formulation and Implementation 44
Innoviaggiando: Itineari per il turismo. Business Plan 44
Farm attractions, networks, and destination development: A case study of Sussex 44
Italian Small Firms: Growth and Financing Constraints 44
Participatory action research, stakeholder collaboration and community-based project 43
LA PROGETTAZIONE ORGANIZZATIVA DEL GESTORE DEL SERVIZIO IDRICO INTEGRATO 43
Valutazione della Didattica e Politiche di Assicurazione della Qualità: il Caso della Facoltà di Scienze della Formazione di Torino 43
Valorizzazione del patrimonio storico – culturale: il caso dell’area tra Lago Maggiore e Lago d’Orta, Piemonte (Italia)” 43
Stakeholders, Social Networks and Cultural Events: the Rural Area between Orta and Maggiore Lakes 43
SITUAZIONE ECONOMICA, REALTÀ DELLE IMPRESE E OPPORTUNITÀ DI INVESTIMENTI 42
Is a quality award a value added criterion to assess urban hotels? A case of an Italian city 42
Public transport services, tourism policies and place marketing: Which are the value drivers for a ‘slow bus service' 42
Un Modello per gli Investimenti Esteri e la Crescita di Bahia 42
Farm attractions, networks, and destination development: a case study of Sussex 41
Preliminary analysis of current course quality evaluation via student questionnaire 40
Mining consumer sentiments: A cross-comparison of three methods 40
Market-Driven Management in Community Events 40
Il Ruolo dei Network per le Imprese Turistiche Familiari: uno studio preliminare sulle attrazioni nell’area rurale del Sussex, Inghilterra 40
Situazione Economica, Realtà delle Imprese e Opportunità di Investimenti 39
Linee per la progettazione organizzativa del Gestore del Servizio Idrico Integrato 39
Networking Processes and Stakeholders’ Power relationships: Impact on Event Activities in a Rural Area in Italy 39
Student evaluation and internal procedures: a case study of an Italian University 38
La filiera aeronautica nell’asse Milano-Varese-Torino 38
Gli indicatori del franchising in Italia e in Piemonte 38
Film-Induced Tourism: A Consumer Perspective 37
Quality Assurance for the Hotels in Turin, Italy 37
Il Gestore Unico del Servizio Idrico Integrato: una proposta organizzativa 34
Quale Assetto Organizzativo Assegnare al Gestore Unico del Servizio Idrico Integrato? 32
Community-based events and social entrepreneurship: Evidence from Piedmont, Italy 31
Identifying and Selecting the Right Influences in the Digital Era 30
Marketers’ unintended consequences of improving the consumer food experience: discovering the key drivers 27
Large-scale Retailers, Digital Media and In-Store Communications 27
Totale 4.045
Categoria #
all - tutte 19.350
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.350


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020677 0 0 0 16 137 128 154 54 86 24 77 1
2020/2021496 75 2 76 5 40 10 81 4 92 16 85 10
2021/2022574 10 5 75 102 14 3 82 12 36 4 71 160
2022/20231.122 83 48 39 30 121 109 18 85 535 4 30 20
2023/2024303 19 13 27 6 63 1 102 8 1 4 9 50
2024/2025122 11 19 92 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.045